مژده مژده فقط واسه دخترا خیلی عالیه بدو بیا ........

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

ﻣﮋﺩﻩ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

.

 

ﺩﺧﺘﺮﺍﻳﻲ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﻳﻪ ﮐﺎﺭﺕ ﺷﺎﺭﮊ

 

5ﺗﻮﻣﻨﻲ ﺑﺮﺍﻡ ﺑﻔﺮﺳﺘﻦ تو پی وی ﺷﻤﺎﺭﺷﻮﻥ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺑﺬﺍﺭﻥ ﻣﻦ

 

ﺑﺎﻫﺎﺷﻮﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻴﺸﻢ ) ) : )) )

به همین برکت قسم

 

ﺧﺪﺍ ﻣﻴﺪﻭﻧﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﺛﻮﺍﺑﺸﻪ ﻭ ﮔﺮﻧﻪ ﻣﻨﻮ ﭼﻪ ﺑﻪ

ﺩﻭﺱﺩﺧﺘﺮ |:

 

ﺟﻬﻨﻢ ﺍﻟﻀﺮﺭ ﭘﺎﺳﺘﯿﻠﻢ ﻣﯿﺨﺮﻡ

 

ﺗﻮ ﺑﺎﺭﻭﻧﻢ ﺑﺎﺷﻮﻥ ﻗﺪﻡ ﻣﯿﺰﻧﻢ

آره دیگه تا این حد باحالم من........



نظرات شما عزیزان:

پانی
ساعت12:27---29 آبان 1393
تا ت باشی از این فدا کاری ها نکنی خرتو گرفت
پاسخ:خخخخخ بخدا فقط واسه ثوابش بوده وگرنه من یکیشم از سرم زیادیه خخخخخ
پاسخ:همون یه دونرو دارم انگار تمام دنیارو بهم دادنننننن


حسام
ساعت19:35---11 مهر 1393

توی گلوت گیر نکنن؟

پاسخ: نترس داداش گیر نمیکنن اونقد شاخ نیستن تو گلوی من گیر کنن {#emotions_dlg.undecided}{#emotions_dlg.tongue_out}



nafas
ساعت19:45---25 شهريور 1393
حتی ی سر سوزن هم نمیدم بهشون امکان نداره عشقم
پاسخ:وا جیدا؟؟؟؟؟؟ خب دخترای عزیزم برای بدست اوردن من باید مخ نداشته این نفسو بزنین خخخخ


سایدا
ساعت21:05---19 شهريور 1393
هرهر تو مگه زن داری بی تلبیت
پاسخ:وا سایدا خخخخخخ ن باوا من زنم کجا بود


nafas
ساعت17:35---19 شهريور 1393
تو بخاطرثوابشم غلللط میکنیییی
پاسخ:وایییی عخشم ببشید میخواستم بهت بگم خخخخ ولی نمیدونم چرا یادم رفت خخخ خب این بدبختا ک مثل تو نیستن منو داشته باشن خخخ توهم برای خوشحال کردن این بدبختا یه تیکه خیلی ریزی از منو بده بهشون خو عی بابا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ چهار شنبه 19 شهريور 1393 ساعـت 1:23 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |